  • Data: 2006-11-23 16:40:56
    Temat: Re: Co wolno ochronie!!
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2006 Kris napisał na grupę:

    >i teraz czy to jest legalne??
    >a jesli nie to co zrobic aby sie przed tym bronic??
    >oczywiscie moge mu odmowic pokazania czegokolwiek ale w takiej sytuacji on
    >moze odmowic mi wjazdu na teren a ja mam towar ktory musze zostawic a co
    >zrobic aby mnie wpuscil a ja zebym nie musial pokazywac takich dokumentow
    >dzieki

    sprawa bedzie nieco skomplikowana. nieraz zdarza mi sie wjezdzac na
    teren JW ochranianych przez prywatne firmy. Jedni machaja reka - jedz
    pan, a inni chca dokumentu tozsamosci. Na odczepnego daje zazwyczaj
    swoja przepustke wojskowa ze zdjeciem. I wystarcza. W jednym tylko
    miejscu musze chlopakow czestowac prawem jazdy;-) A jak to wyglada
    prawnie? Nie wiem, nie mam ochoty sie wyklocac. Daje co chca i niech
    sobie zapisza to i owo.

    Co ciekawe w MON nie dziala PJ - musi byc DO albo paszport;-) Ale to
    tylko w samym ministerstwie.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała