  • Data: 2021-10-19 22:04:38
    Temat: Re: Co się dzieje z TVP2
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-19 o 10:33, Olin pisze:

    > W TVP Kultura leci Konkurs Chopinowski; po prostu zmień kanał.
    > Nie wiem, czy tam też są powtórki, ale przynajmniej się ukulturalnisz.

    Przypomniało mi sie, że dawniej konkurs szopenowski sponsorowała
    multimiliarderka z Miami i w ogóle z USA-Bianka Rozenstiel-ciotka
    kolegi, który był we mnie kiedyś bardzo zakochany. Podstawiłam go
    koleżance, bo na niego leciała strasznie, wytlumaczyłam mu, ze umówiłam
    sie z fajnym kolegą i idziemy do Hadesu na tańce.
    Wałęsa jeżdził do tej Bianki na bale. Był zapraszany i dumny jak paw.
    Były zdjęcia w gazetach. Ostatnio dostał od niej taki list, w którym mu
    wygarnęła kim on jest i już go nie zaprosi, więc skończyły mu się bale.

    --
    animka