  • Data: 2006-04-17 19:51:45
    Temat: Re: Co sądzicie o takiej stopce od strony prawnej
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) :
    > Niestety czasem zawiedzie czynnik ludzki i przyjdzie informacja poufna.
    > Ja jako klient pewnego obiektu otrzymuję wiadomości przeznaczone dla
    > klientów, jednak kiedyś dostałem grafik dyżurów inicjały,daty,godziny osób
    > pracujących w obiekcie.
    > Niby nic poufnego, ale jednak dostałem to omyłkowo. Nadawca pomylił listy
    > dystrybucyjne.

    A co mnie to? Mógł nie mylić :-)
    Niech uważa.
    Jak to się ma do polityki bezpieczeństwa firmy?
    Właśnie, a co by było gdybym opublikował otrzymaną przez pomyłkę
    listę płac? Załóżmy że nie jestem pracownikiem tej firmy. Ot,
    ktoś pomylił się przy wpisywaniu adresu mailowego.

    To, że jak znajdę teczkę z napisem "Tajne", to wiem, że nie mogę
    zaglądać pod karą jakąś tam. Najlepiej jak się zobaczy taką
    teczkę, to odwrócić wzrok i udawać, że się jej nie widzi ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.