    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Date: 29 Jun 2007 14:04:02 +0200

    > Zastanów się nad czymś innym
    > Jak oni będą szkoleni do tego.
    > Samson pomoże?

    A gdyby tak pokonać ich własną bronią? Powiedzmy, że ktoś zastosuje taki trik:
    wejdzie na czat i od razu zagada do niego jakaś 13-latka (naprawdę policjant)
    proponująca swoje rozbierane zdjęcia i spotkanie. Następnie taki ktoś na to
    spotkanie się zgodzi i rzeczywiście pójdzie, ale...razem z jakimś 13-letnim
    chłopakiem (może synem, może synem sąsiada, nieważne, oby tylko wiek mniej
    więcej się zgadzał) jako opiekun, który chce sprawdzić na kogo trafi jego
    podopieczny. Ciekawe jak tłumaczyłby się gliniarz gdyby tak na jego widok
    dzieciak (który przecież przyszedł na spotkanie z 13-letnią dziewczyną, a na
    miejscu spotkał dorosłego gliniarza) rozdarł się na całe gardło: "policjant-
    pedofil!", w miejscu spotkania momentalnie zgromadziłby się tłum gapiów,
    starszy opiekun wszystko by sfilmował, a na dodatek miałby taką posturę, że na
    sam jego widok policjant narobiłby w gacie. Byłaby to chyba ostatnia tego typu
    prowokacja w karierze takiego stróża prawa.