  • Data: 2011-06-26 13:32:12
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Jun 2011 12:50:35 GMT, to wrote:
    >begin J.F.

    >Dotychczas nie miałem Cię za głupka więc uprzejmie zapytam -- piłeś czy
    >trollujesz?

    wyrazam swoja trzezwa opinie.
    Od Piotrkowa do Warszawy FR stoja IMO tylko tam gdzie trzeba, a nawet
    ich troche za malo - nie wszystkie skrzyzowania sa "chronione".

    Jesli cos mieliby dla mnie poprawic to ustawic tablice "FR 1000m" i
    "FR 500m" - moze bym jakos utrafil z wrzuceniem na luz zeby dojechac
    80 .. hm, a moze by tak dobudowac taka funkcje do nawigacji ..

    J.