eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo przyniesie kolejny ... InpostRe: Co przyniesie kolejny ... Inpost
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Message-ID: <m...@R...Tomasik>
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <mabmnk$i8i$1@mx1.internetia.pl>
    <54c95ca1$0$12232$65785112@news.neostrada.pl>
    <macotn$5jl$1@mx1.internetia.pl>
    <54ca24f7$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <madtpu$6is$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <madtpu$6is$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Date: Thu, 29 Jan 2015 19:58:52 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 52
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.13.154
    X-Trace: 1422558076 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2653 83.6.13.154:52347
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:744793
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:madtpu$6is$1@mx1.internetia.pl...

    > Coś umknęło i nie wiem o co Ci chodzi. Tak czy siak, punkty odbioru
    > przesyłek Inpost podlegają prawu pocztowemu i muszą przyjmować reklamacje
    > czy tego chcą czy nie chcą.

    Wskażesz podstawę prawną?

    > Najeżdżasz na osobę, która tam tylko pracuje i wykonuje polecenia
    > przełożonego. Moze przełożony jest idiotą, ale to nie jej wina.
    > ---
    > Mnie zasadniczo w ogóle jej przełożony nie obchodzi.

    Też tak sądziłem.

    > Reklamację mam prawo składać z faktu nienależytego wykonywania usług
    > pocztowych.

    MAsz. Oczywiście. Tylko czemu uparłeś sie to robić w poobliskim "sklepie
    spożywczym", a nie w firmie świadczącej usługi pocztowe?

    > Z tej rozmowy z właścicielem (powiedziano 'szefem') akurat wynikało, że
    > oni przyjmą tą reklamację gdybym nalegał co zostało mi przekazane w
    > sposób całkowicie uprzejmy i przekonujący, dostałem telefon itp, więc
    > twoje domniemania dotyczącego przełożonego nie wydają się mieć podstaw
    > choć oczywiście nie da się wykluczyć, że co innego mówi mnie a co innego
    > swoim pracownicom.

    Niekoniecznie co innego. Wykluczas, że po prostu pracownik jest
    niedoinformowany? Weźpod uwagę, że ten InPost to takie dziwadło. Nagle
    pracownicy kisków RUCHU, sklepów spożywczych i innych podobnych instytucji
    ku korzysci włąścicieli stali się "urzędnikami pocztowymi". To,ze to będzie
    działać z zatarciami, to dało się z góry przewidzieć. Sądzę, że "szef" po
    prostu dla świętego spokoju kazał przyjąć tę reklamację od Ciebie i tyle.


    > Ale to ... ci ochroniarze co za każdym razem przyjeżdżają też jakoś nie
    > mają do mnie pretensji. I jakoś nikt nikogo nie chce konkretnie oskarżyć.
    > Bajka gdyby nie to, że ja powinienem:
    > - dostawać powtórne awizo
    > - w razie potrzeby móc złożyć reklamację
    > - nie musieć słuchać tych wszystkich impertynencji

    Ależ masz rację. Tylko czasem po prostu łatwiej sie ugiąć, by zwycieżyć.
    Napisz skargę na nieotrzymywanie awiza i odmowę przyjęcia reklamacji,. Przy
    okazji, czy reklamować można niedoręczenie przesyłki, czy również
    niedoręczenie awiza? Pytam, bo mam wątpliwości.
    >
    > Miej na względzie o czym naprawdę jest ta dyskusja. Nie jedna sprawa jest
    > tutaj najważniejsza !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1