    From: "AndY" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co poczac z tym fantem?
    Date: Wed, 24 Jul 2002 18:42:15 +0200

    > wielkiego psa pol roku temu i zupelnie go nie interesuje, ze tan szczeka
    > cala noc i caly dzien niemal non-stop. W dzien da sie przezyc(powiedzmy),
    > ale w nocy ten pies nie daje spac ani mnie, ani mojej zonie i malym
    > dzieciom. Do tego facet chyba go glodzi i zneca sie nad psem, bo ten nad
    > ranem okolo 4-ta, 5-ta normalnie wyje z glodu. Widzialem tez jak go pare
    > razy kopal i bil kijem. Co tu z tym poradzic? Gdzie sie zwrocic o pomoc,
    bo
    > stalo sie to juz nie do wytrzymania i prawie nie spimy. Moje uwagi
> [...]

    Masz powazny problem :( nie wiem jak go rozwiazac ale moze ktos ci pomoze
    ... bede sledzil watek

    Wiem tylko ze mozesz wykluczyc skrge nad znecaniem sie na zwierzeciem bo to
    ze wyje nie oznacza jescze ze wlasciciel sie zneca czy ze czasami go kopnie
    :) To trzeba mocno udowodnic ... zlamania, otluczenia, zwichniecia,
    przypalanie , wycienczenie z glodu itp ...

    AndY