eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo oznacza ze usługi fryzjerskie są zwolnione podmiotowo z podatku VAT ?? › Re: Co oznacza ze usługi fryzjerskie są zwolnione podmiotowo z podatku VAT ??
  • Data: 2004-09-29 22:59:48
    Temat: Re: Co oznacza ze usługi fryzjerskie są zwolnione podmiotowo z podatku VAT ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "palik" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cjf7ot$ad7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam, kiedyś ktoś mi tak napisał w poście, i ja jestem ciekaw czy usługi
    > fryzjerskie są zwolnione podmiotowo z podatku vat czy nie, i co to oznacza
    > ??? Może mimo to, że jestem VATOWCEM nie płace za usługi fryzjerskie VATU
    > ??? To by mi pasiło. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

    Ale watowcem, to jesteś raczej jako prowadzący działalność gospodarczą.
    Jeśli dowiedziesz, że wykonanie usługi przez fryzjera ma związek z tą
    działalnością, to zacznę się poważnie zastanawiać nad Twoim pytaniem.

    Natomiast samo określenie, ze są zwolnione podmiotowo z VAT-u oznacza, że
    cena usługi owego VAT-u nie zawiera. Czyli jak mamy firmę sprzedającą
    telewizory i świadczącą usługi fryzjerskim to do usług fryzjerskich VAT-u
    nie naliczają.