  • Data: 2007-01-03 19:17:01
    Temat: Re: Co nalezy zrobic jak sie nie ma czym zaplacic?
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-01-03 16:43, szerszen wrote:
    > Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:engbps$ltj$1@inews.gazeta.pl...

    > mialem taki przypadek ze dwa razy, za kazdym razem nie bylo problemow,
    > aby zostawic dowod osobisty i podjechac do bankomatu po gotowke

    Art. 33 ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych:
    Dowodu osobistego nie wolno zatrzymywać, z wyjątkiem przypadków
    określonych w ustawie.
    Art. 55:
    Kto:[...] 2) zatrzymuje cudzy dowód osobisty,
    podlega karze ograniczenia wolności do 1 miesiąca albo karze grzywny.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)