  • Data: 2009-02-14 16:54:26
    Temat: Re: Co myślicie o takiej sytuacji? POMOCY!!!
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 20:54, r...@o...pl wrote:
    > Pytania są takie:
    > 1.) Dlaczego dziewczyny mają spłacać "manko" (sumę), które narosło
    > przez kilka miesięcy, za różnych pracodawców i różnych pracowników?
    > 2.) Dziewczyny mają podpisaną odpowiedzialność materialną, a nie
    > współodpowiedzialność.
    > 3.) Pracują w trybie pracy z nadgodzinami- prowadzą zeszyt z
    > nadgodzinami i nie mają płacone za nadgodziny (z raportu dziennego z
    > kasy fiskalnej widać ile godzin pracują, no i świadkowie). Pracodawca
    > nie chce wypłacić im nadgodzin i nie chce dać odbioru nadgodzin (a jak
> [...]

    Sprawdzilbym czy przypadkiem przy przejeciu firmy (zmianie
    wlascicieli, prezesa itd.) nie jest potrzebny raport z pelnym stanem
    firmy. Bo moze sie okazac ze braki sa prawdziwe na jednym papierku a
    na tym podpisanym przez nowego szefa stan jest 0. Co wiecej nawet jest
    beda straszyc sadem mozna spokojnie sie zgodzic. Na rozprawie bardzo
    ladnie bedzie wygladalo jak wyjdzie ze firma nie zapewnia odpowiednich
    zabezpieczen oraz ma gdzies przepisy prawa pracy.
    Na miejscu twojej dziewczyny poradziłbym jej zwolnienie z oddaniem
    sprawy do sadu pracy. Wtedy majac swoja sprawe zalozona wczesniej
    bedzie mogla sie lepiej bronic.