  • Data: 2003-01-11 11:00:07
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może i czytaliśmy.O prostytutkach byc może również;))
    > Ale na pewno przeczytaliśmy twoją obelgę rzuconą w kontrdyskutanta na
    temat
    > brania przez niego łapówek.Jeśli nie widzisz niestosowności takich
    > wypowiedzi to jesteś albo gówniarą albo osobą pozbawioną kultury
    > osobistej.Być może zawinili rodzice???

    Wiesz, patologiczne środowisko, te sprawy....:-))
    I ja to traktuję jako okoliczność łagodząco i nie biorę tych inwektyw do
    siebie. Zaś Panią Kaję zapraszam serdecznie do Tychów (wcześniej proszę
    wysłać na priva zdjęcie) - atrakcje gwarantowane.
    btw. mam nadzieję że nie jest Pani poszukiwana listem gończym - to może
    wzmocnić gatunkowo owe atrakcje...

    Badźmy realistami...

    pdr
    Olo