  • Data: 2003-01-09 18:03:39
    Temat: Re: Co moze kanar ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to jest działanie bezprawne. Może on właśnie chce przejechać się na
    > komisariat, żeby posiedzieć trochę w ciepełku ;)

    A wlasnie ze nie jest bezprawne - w mysl Prawa Przewozowego wolno mi odmówić
    przewozu osoby "budzacej odrazę brudem lub niechlujstwem".

    > A oni za to mogą was do sądu, za nie wywiązanie się z umowy,
    > nieuzasadnioną zmianę trasy, straty spowodowane spóźnieniem na
    > spotkanie/pociąg/samolot, pozbawienie wolności itd.

    A jesli się autobus zepsuje to też mogą podać do sądu? Bądź realista....

    > Zgodnie z regulaminem przewozów (na pewno w Krakowie i Warszawie - nie
    > jestem pewien jak gdzie indziej) pasażer ma prawo korzystać z
    > dowolnych trzwi - też łamiesz wtedy zasady.

    Gdzie tak pisze?

    > Do tego drzwi można otworzyć awaryjnie ;)

    Ale najpierw trzeba się do nich dostać - a osobnik będzie zwyczajnie
    zablokowany.

    > Prawda jest taka, że na kozaka kanar nie ma żadnego haka i jest bez
    > szans.

    Zapraszam do nas - pojeździsz to sam się przekonasz ze tak nie jest.

    pdr
    Olo