  • Data: 2006-04-04 13:52:24
    Temat: Re: Co może grozić za jazdę pod wpływem?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Niby dlaczego traktować zmęczonego człowieka tak jak idioty bez
    > wyobraźni, który siada za kółko na podwójnym gazie?

    Dlatego że jego jazda będzie miała podobne skutki?

    Jak jadę samochodem, to mi wszystko jedno czy ten kto spowoduje wypadek
    z powodu zaburzeń percepcji był pijany, naćpany, zaspany czy chory z
    gorączką.

    > Pytanie drugie -
    > ciekawe czym ma policjant "zmierzyć" poziom zmęczenia. Bo alkomat odpada.

    Tak samo trudno w warunkach kontroli drogowej zmierzyć obecność w
    organizmie bardzo wielu narkotyków, a jednak jest zakaz.

    Fakt że zakazywanie w ustawie rzeczy których potem nie da się
    zweryfikować jest głupie.

    Z drugiej strony wypadków spowodowanych przez nietrzeźwych kierowców
    wcale nie jest tak dużo.
    W 2005r. w wypadkach spowodowanych przez pijanych kierowców zginęło 490
    osób, na 5444 ofiar wszystkich wypadków.

    A podobno jeden na kilkunastu kierowców jeździ nietrzeźwy...