  • Data: 2005-09-13 21:55:52
    Temat: Re: Co mi grozi za zdjecie kratki?
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" napisał w wiadomości...
    > Wee, jaki mętlik ? Nie czytaj bzdur, które nie są poparte przepisami
    > prawa (ja w swojej odpowiedzi podałem takowe).

    > To US (i tylko oni) nie traktują tego pojazdu jako ciężarowego (w
    > rozumieniu przepisów podatkowych).

    > Ależ jest. A skoro tak, ma być wyposażne w zgodzie z rozporządzeniem.

    > Nie może.

    w całej rozciągłości popieram...

    pozdr. Darek SP2BZW

    P.S. odpowiedż na post w części podatkowej była błędna
    nie rodzi to żadnych skutków (podatkowych) i jeżeli jest
    Tobie z jakiś przyczyn to wygodne (np. OC, nie znam się na tym
    ale jednocześnie nie przejmujesz się innymi obostrzeniami
    np. "kodeksu drogowego" dot. samochodów ciężarowych czy
    "zwyczajowymi prawami przejść granicznych" to oczywiście
    możesz mieć nadal samochód ciężarowy [osobowy z kratką])