  • Data: 2009-05-11 09:29:47
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 May 2009 11:24:47 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > Dlatego trzeba z głupotą walczyć, ja kiedyś debila zastawiłem ze
    > znajomym tak, że musiał przez bagażnik wsiadać.

    Ale nikt Ci nie spuścił za takie chamstwo powietrza z kół? Szczęściarz z
    Ciebie. Jakbyś trafił na wątkodawcę to może pisałbyś "co za prostak, nie
    popatrzyłem, źle stanąłem, a oni mi takie numery zrobili..."

    > Wiem, że nie powinno się odpowiadać głupotą na głupotę

    Chcesz zatem powiedzieć, że niepotrzebnie odpowiadam na Twe posty? :-)

    > ale to
    > było moim zdaniem jedyne wyjście, żeby buca nauczyć, że linie poziome w
    > jakimś celu są namalowane.

    Nie, mogłeś mu bejzbolem wytłuc szyby, a faceta ścignąć między półkami
    (jeśli był to jakiś sklep), wrzucić w sterty słoików z keczupem i tak
    wpierdzielić, że naprawdę zapamiętałby do końca życia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl