    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mam zrobić
    Date: Fri, 19 Nov 2004 14:14:19 +0100

    news:slrncprocv.25u.joshua@tau.ceti.pl...

    > Jezu, ten troll jest naprawdę chory na umyśle. Jego łagodniejszy
    odpowiednik
    > pewnie by przypominał Romana G. z pewnej partii... :>

    Znów pomówienia i próby obrażania ze strony niekompetentnej w sprawach
    chorób umysłowych osoby - zwolennika SLD. Do tego sprowadza się obecnie
    każda dyskusja pomiędzy człowiekiem, który ma rację, a zwolennikiem
    przekrętów i afer jakie robią członkowie SLD.

    Imputowanie chorób umysłowych tym, którzy byli w opozycji przeciwko PZPR to
    dla Polaków żadna nowość. Nikogo pan tym nie zaskoczył. Robi pan z siebie
    jedynie żałosną karykaturę.

    Porównanie mojej osoby do "Romana G. z pewnej partii" jest dla mnie
    komplementem, więc jeżeli chce mnie pan obrazić to nie tędy droga.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.