    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co lepsze ?
    Date: Fri, 26 Oct 2012 18:22:49 -0500

    Pan Zbyszek wrote:
    > 5 października kupiłem na Allegro tablet . Przelew wykonałem
    > jednocześnie z zakupem . Następnego dnia dostałem wiadomość od
    > sprzedawcy że wpłatę otrzymał i "zlecenie przekazane do realizacji" po
    > ok 10 dniach zacząłem bombardować sprzedawcę telefonicznie i pocztą
    > mailową , ale do dziś nie mam żadnej informacji czy i kiedy dostane
    > tablet lub zwrot pieniędzy . Sprzedawca po prostu ignoruje moje
    > zapytania . Co proponujecie :
    > a / skarga na policji
    > b / skarga w prokuraturze
    > c / od razu wniosek do sądu

> [...]

    bedziesz sie szczypał takimi drobiazgami.
    Od razu zawnioskuj o kare smierci u Putina. Niech go otrują polonem.

    podejdz na policję z wydrukiem aukcji, potwierdzeniem przelewu i
    powiedz, ze podejrzewasz oszustwo bo slad sie bo gosciu urwal.
    Moze jak go postrasza, to sie troche przestraszy. Ale to bedzie
    maksymalnie co policja moze zrobic. Chyba, ze znajdzie sie wiecej takich
    osob wrobionych jak ty.

    dodatkowo zglosic do allegro moze go przyblokuja (jak im sie bedzie chcialo)

    a potem pozostaje ci sąd cywilny z wnioskiem o zwrot kasy, a potem
    komornik, a potem moze cos odzyskasz o ile gosicu cokolwiek bedzie mial.