  • Data: 2007-08-18 09:47:04
    Temat: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam podobne pytanie. Co sie stanie jesli po przeprowadzce nie zamelduje
    > sie w nowym miejscu i nie zmienie dowodu od zaraz. Nie mam ochoty teraz
    > stac w tych kolejkach. Przesylki mozna adresowac na moj stary adres wiec
    > nie bede mial klopotow z odbiorem na poczcie.

    To akurat przechodzilem. Jak sie przemeldowalem pani w okienku powiedziala
    mi, ze mam miesiac na wymiane dowodu z nowym adresem (no i oczywiscie za tym
    idzie kasa i czas). Zapytalem sie wiec grzecznie co jezeli nie zrobie tego.
    To ona znowu swoje. No to ja poinformowalem ze tego nie zrobie.
    Zacietrzewila sie tylko cos tam nagadala i tyle. No i to bylo 5 lat temu :)
    Do dzisiaj mam stary dowod a w nim karteczke (za free z UM) o miejsu
    meldunku. Nie mialem nigdzie probelmy zeby cokolwiek zalatwic. Czasmi tylko
    gdzies kaza pokazac meldunek.

    Fantom