  • Data: 2003-02-27 14:00:24
    Temat: Re: Co grozi za rozklejanie 'vlepek' i plakatów?
    Od: "Kafar" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łukasz S <l...@b...pl> napisal:

    : Konkretnie chodzi mi o to, czy jeśli podczas naklejania 'vlepki' lub
    : rozklejania plakatu nikt nie złapie mnie za rękę to czy potem, na
    podstawie
    : informacji umieszczonych na 'vlepce'/plakacie (np.adres strony
    internetowej
    : lub email) ktoś może mi cokolwiek zarzucić. Jak to wygląda ze strony
    : prawnej?
    Dzisiaj jak wiesz, nie ma anonimowosci. Policja moze dojsc do kazdego. Jesli
    rozwieszasz ulotki w miejscach do tego nieprzeznaczonych, to np. straz
    miejska moze wlepic Ci ladna sumke, nawet rzedu 3 tys ;))) bo powiedza Ci,
    ze ulotka byla przyklejona do znaku drogowego, a tak naprawde to byla do
    slupa ;)))

    pozdrowka
    Kaf