    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Date: Sat, 13 Feb 2010 23:10:34 -0800 (PST)
    <hkncg8$k60$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hkpedo$utc$1@node1.news.atman.pl>
    <Tm1cn.25893$_p.6558@newsfe04.ams2> <hkr0vh$8gu$1@node1.news.atman.pl>
    <4Zccn.3410$5n1.225@newsfe01.ams2> <hkromm$cct$1@node1.news.atman.pl>
    <pMfcn.66937$kR2.12643@newsfe05.ams2>
    <d...@4...net>
    <UBlcn.68072$8K4.8626@newsfe15.ams2> <hkspp8$v6j$1@news.onet.pl>
    <EaAcn.301847$Jg5.25161@newsfe02.ams2> <hkvda5$hlu$1@news.onet.pl>
    <wdcdn.98546$5n1.71636@newsfe01.ams2> <hl4ns2$aop$1@news.onet.pl>
    <iKwdn.62580$TS3.3967@newsfe13.ams2>
    <1klvx77q0rjy1$.1doteagbzh4ud.dlg@40tude.net>
    <5yAdn.24$Tu4.15@newsfe10.ams2>
    <116b98g1elosf$.18e46jjfladxm$.dlg@40tude.net>

    On 13 Lut, 19:05, Przemysław Bernat <p...@w...pl> wrote:

    > Zacznij od wyjaśnienia jak embargo handlowe nałożone na PLRL przez USA
    > załamało naszą wymianę handlową z krajami RWPG. Mogliśmy przecież wysyłać
    > elektronikę na Kubę, a kupować technologie hi-tech z Albanii. Myślisz, że
    > Kuba i Albania bały się amerykańskiego embarga?

    Ja bym poszedl inna droga - pmlb twiredzi, ze bylismy 1 potega
    gospodarcza europy tylko nas embargo z usa wykonczylo... dziwne,
    zwykle to nie na potegi gospodarcze naklada sie embargo tylko na
    panstwa, ktore wszystko musza importowac...

    Jesli my bilismy takim poteznym eksporterem to embargo bylo bez sensu
    bo przeciez bez naszych towarow pol swiata by padlo [dlatego np. dzis
    nikt nie naklada embarga na Chiny:)].

    W kazdym razie nie moglismy razem z calym naszym blokiem walnac
    embarga na USA? :)