    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie
    Date: Sat, 20 Oct 2007 12:27:18 +0200

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ffcb4v$r68$2@inews.gazeta.pl...

    > nie rozsmieszaj mnie. Gazety juz nawet pisaly jak to podwladni pewnego
    > ministar w pewnym nisterstwie wychwalalay nowa Pania w tvp uzywajac slow
    > obelzywych typu i co komuszki.

    tak i sam też wiem więcej aczkolwiek nie widzę w tym nic nadzwyczajnego
    normalne działania PRowe, jednak czasami przekraczają granice spamu.. poza
    tym dla przykładu w debacie telewizyjnej, gdzie z dwóch polityków jeden
    zdobył według sondaży niespodziewaną wręcz ekstremalną przewagę... na
    portalu tvn24 gdzie sledziłem to i widziałem sondaż na stronie
    przekraczający 80% z kilku tysięcy głosów ...na forum tvn24 wyłaniał się
    obraz raczej odmienny... ctrl+C, ctrl+V i w kółko te same słowa ten sam styl
    łatwo rozpoznawalny i zdecydowana przewaga powiedzialbym 90% w drugą
    stronę... i wyraźnie widać że to spamowanie.... powinni administratorzy
    jakoś zabezpieczyć portale przed spamowaniem z tego samego IP na przyszłe
    wybory ;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.