  • Data: 2007-10-20 10:49:31
    Temat: Re: Cisza wyborcza o komentarze i wiadomosci w internecie
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1192876722.945396.146680@z24g2000prh.googlegrou
    ps.com...

    > No i sam przy okazji dales osobisty popis agitacji choc w cale nie
    > chodzilo o to w temacie :)
    >
    > Bynajmniej, obiektywnie rzecz biorac, bez zadnej watpliwosci moge
    > stwierdzic i chyba nikt nie zaprzeczy, ze w internecie jest od dawien
    > dawna, masowy zalew czerwonej propagandy i fekaliow ze strony
    > platformy, ktore lykaja niektorzy jak mlode pelikany.

    przestan sie kompromitować no i ...znalazłem na onecie:

    "W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień
    wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie
    agitacji wyborczej na rzecz kandydatów i list kandydatów w jakiejkolwiek
    formie. Publikacja na forum jakichkolwiek komentarzy mających charakter
    agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ordynacji
    wyborczej oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny w wysokości do 1 000 000
    zł"

    (Art.86 i 87 oraz art. 219 i 220 Ordynacji wyborczej do Sejmu
    Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 12
    kwietnia 2001 roku DZ.U. 2001 Nr 46 poz. 499 z późn. zm.)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.