eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCisza nocna, odmowa przyjęcia mandatu, SG, znajomy policjant › Re: Cisza nocna, odmowa przyjęcia mandatu, SG, znajomy policjant
  • Date: Sun, 03 Jun 2007 18:59:03 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cisza nocna, odmowa przyjęcia mandatu, SG, znajomy policjant

    On 2007-06-03 15:38, Krzysiek wrote:
> [...]
    > jest stad, a ja przyjezdnym studentem) i bedzie wiedziec jak mnie
    > "udupic" (szly bardziej ordynarne zwroty) kompletnie. czy
    > wykorzystywanie takich znajomosci jest zupelnie legalnie, w sensie
    > przychodzi znajomy policjant i od razu jedzie z gornymi widelkami,
    > zastawia butem drzwi wejsciowe, powiadamia o karze nawet 5000 i
    > areszcie oraz zna niby cala sytuacje (ze sciany cienkie, ze to nie
    > pierwszy raz itd.). Czy policjant nie powinien zrobic tak jak
    > przewaznie sie to odbywa (nawet w wypasku normalnych imprez) czyli
    > pouczenie, skromny mandat przy pierwszej wizycie itd?

    Z tego co opisujesz to wszystko wygląda na normalną interwencję.
    Obowiązkiem policjanta jest pouczyć o skutkach prawnych odmowy przyjęcia
    odmowy mandatu i skutki te są dokładnie takie jakie opisał. Skąd znał
    całą sytuację? Zapewne najpierw poszedł porozmawiać z pokrzywdzoną --
    sam pisałeś, że nie dzwonili domofonem.

    Wpisz kodeks wykroczeń do Googla.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do