  • Data: 2009-08-04 12:29:50
    Temat: Re: Ciekawy zapis w OWU z firmą windykacyjną :/
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:
    > Może mi ktoś wytłumaczyć zasadność punktu 10 z OWU z firmą windykacyjną?
    > Tu link do skanu:
    > http://i31.tinypic.com/6pougy.jpg
    >
    > Dla mnie to jakieś fiction ;)
    > Po rozwiązaniu umowy z firmą windykacyjną, rości sobie ona pretensje do
    > JAKIEJKOWLWIEK wpłaty ze strony "ściganego" przez okres trzech miesięcy!!!
    > Czujecie blusa?

    Nie różni się to niczym od ustanowienia 3-miesięcznego
    (4-miesięcznego) okresu wypowiedzenia umowy.

> [...]
    > dłużnik który otrzymał zapłatę od swojego kontrahenta, zechciał uregulować
    > SAMODZIELNIE dług w stosunku do mnie i zapłacił mi w marcu. Jakim prawem
    > miałbym odpalać prowizję firmie windykacyjnej z którą łączyła mnie umowa w
    > styczniu?
    > To jakieś Urban Legend :))))
    >
    > A teraz weźmy że takie 1-miesięczne umowy na windykację zawrę po kolei z
    > 3-4 firmami które będą miały takie zapisy .... jestem "uwalony" do końca
    > czerwca ;))))
    > I której firmie należałaby się prowizja? Której działania byłyby

    I z drugiej strony - firma windykacyjna doprowadziła do spłaty
    należności w 4 miesięcznych ratach, ale prowizje dostanie tylko od 1
    raty, bo sprytny wierzyciel rozwiązał umowę, jak już zobaczył, że kasa
    będzie wpływać.

    --
    Liwiusz