  • Data: 2004-09-30 10:02:27
    Temat: Re: Ciekawy temat w onecie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, jestem chłopem i to dużym. Raczej mnie nie zgwałcą. Ale rozumiem
    > obawy.

    nie no o gwalt mi nie chodzi :) To sa zwykle osoby bez wyksztalcenia
    ktorzy
    wyglad zawdzięczaja anabolikom, najprawdopodobniej rosyjskiemu
    matanabolu (chyba nazwy nie przekrecilem)
    lub zastrzykom a po tym ludziom odbija gdy przez jakis okres (czasem nawet
    kilka godzin) nie wyladuja
    energii na silowni.

    P.