  • Data: 2008-05-30 22:24:19
    Temat: Re: Ciekawostka - laptop wjeżdża do USA - winny domyślnie.
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heming pisze:
    > Ale co w tym dziwnego? Przeszukuja komputery, tak jak przeszukuja
    > bagaze. Analogia jest calkiem logiczna.

    Otrzymujesz ode mnie odznaczenie Honorowego Czekisty Maja.

    Masz świadomość, że istnieją szyfrowania, których nie sposób (bez
    odszyfrowania!) niezbicie wykazać? Więc tym bardziej nie można wykazać
    ich niezastosowania.

    Czyli m.in. nie wolno wwozić pustej przestrzeni nośników danych (bez
    względu czy zpartycjonowanej czy nie). Zaś w przypadku jawnie zajętej
    przestrzeni należałoby wykazać, że np. multimedia stratne nie są tylko
    przykrywką i nośnikiem treści zaszyfrowanych. Prościej wykazać, że się
    nie jest słoniem.

    To co robią amerykanie to głupota czystej wody lub rozmyślny sposób na
    wprowadzenie totalitaryzmu przez zastraszenie społeczeństwa wymyślonym
    lub wyolbrzymionym zagrożeniem. Każdy dyktator przerabia to w swoim
    elementarzyku w rozdziale pierwszym.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.