  • Data: 2006-08-18 18:56:08
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ec3lg8$51n$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Powiem tak: rozwamiamy o tym jak według prawa winno być. Zdaje sobie
    > sprawę, że świat rzeczywisty różni się od tego jak powinno być według
    > prawa.

    Chcesz powiedziec, ze moj stary pracodawca nie mogl ze mna rozwiazac
    normalnie umowy?? Hehe dobre. Mogl zrobic to tak jak piszesz, ale wolal
    wybrac druga opcje. Normalne wypowiedzenie.

    > Jak firma twierdzi że ci się odprawa należy to czemu firma po prostu ci
    > nie zapłaci. Nie musiałbyś się tu produkować.

    Czytasz co ja wogole pisze? Musialaby wyplacic odprawe, wtedy kiedy na
    porozumieniu byloby, ze zwalniaja mnie z przyczyn firmy. A cala sprawa
    polega na tym, ze chca mnie zwolnic za porozumieniem, ale na moja prosbe co
    jest bzdura. On wie ze odprawa mi sie przysluguje, ale chce tak zrobic w
    papierach zebym JEJ NIE DOSTAL. Moje pytaine brzmialo jakie firma moze
    zrobic posuniecia, gdy zadna ze stron nie podpisze zwolnienia za
    porozumieniem stron. A Ty mi probujesz pisac jakies bzdury o przekazaniu.
    Nic do Ciebie nie dociera.

    > Nie ma potrzeby. Mi wszystko jedno co wy tam kombinujecie :)

    O Boze otworz oczy........... i trzymaj sie faktow.

    Laris