    From: "Laris" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
    Date: Fri, 18 Aug 2006 06:37:27 +0200

    news:ec2v4t$78s$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To nie jest NOWA umowa o pracę. To tylko pisemne potwierdzenie poprzednich
    > warunków. Gdyby tego nowy pracodawca ci nie wystawił, nic by to nie
    > zmieniło.

    Ale Ty jestes dziwny. Ja rownie dobrze moglem nie przyjac propozycji od
    drugiego pracodawcy. Ty widze wiesz lepiej czy ja mam nowa umowe, czy nie :)

    > Jak wiesz że ci przysługuje to sprawdź swoją wiedzę w sądzie pracy.

    Sprawdzil to prawnik firmy! Nie upieraj sie, bo wypisujesz jakies
    niestworzone rzeczy.

    > Czynicie po prostu czynności pozorne :)
    > Prawidłowo powinieneś dostać tylko świadectwo p[racy od tego drugiego
    > pracodawcy po zakończeniu stosunku pracy.

    Prawidlowo, to mieszasz niesamowicie. Dziwie sie, ze to do Ciebie niedociera
    jakie papiery podpisalem, jakie jeszcze podpisze i ze otrzymanie swiadectwa
    pracy bedzie faktem, bo takowe jest przygotowywane!

    Laris

    P.S. Chcesz to na priva podesle Ci komplet papierow, a w szczegolnosci NOWA
    umowe o prace.