  • Data: 2006-05-19 16:50:29
    Temat: Re: (Chyba) pomyłka kasjerki na swoją szkodę
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com napisał(a):
    > To idz i oddaj, a przy okazji zadzwon po policje i popros dodatkowo
    > o obstawe i ochrone :D

    Na czas korzystania z usenetu powinieneś klapki zdejmować, trochę cie
    ograniczają. A może w pracy korzystasz z grup i nie musisz w tym czasie
    myśleć... Skończ z nią, zarobione pieniądze nie są warte tej roboty. :)

    To jeszcze mi napisz której kasjerce mam oddać i z czego
    wywnioskowałeś , że się pomyliła. Albo czemu oddać nie trzeba. Różne
    Twoje głupoty czytuję na grupach, ale bijesz niekiedy sam siebie. Masz
    ode mnie order szczerbatego uśmiechu i tytuł honorowego obywatela tego
    kraju. Nie oddać źle, chęć oddania jeszcze gorsza. Pełno cyklistów
    jebanych wokół, no nie? :)

    mspanc
    pzdr
    MiKeyCo

    PS: Lady Punk, 'Siódme niebo nienawiści' z dedykacją :
    (...)W siódmym niebie nienawiści
    zmiłowania ani gram (...)
    A teraz siódme niebo nam się dzieje
    Bajeczny nastał czas