eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChce wymienic telefon - babka twierdzi, ze niemozliwe :( › Re: Chce wymienic telefon - babka twierdzi, ze niemozliwe :(
  • Data: 2006-06-02 16:55:41
    Temat: Re: Chce wymienic telefon - babka twierdzi, ze niemozliwe :(
    Od: "ppp" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:e5podi$sdk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ppp napisał(a):
    >
    >> Można ostro - na podstawie wady oświadczenia woli:
    >
    >
    > to jakaś choroba?
    >
    > a Twoim zdaniem błąd polegał na ... ?
    >
    >
    > od razu rozważ kwestię udowodnienia tegoż błędu :)
    >
    > --
    > http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

    Na tym, że gość pewnie otrzymał ofertę gorszą niż sam by wybrał gdyby nie
    został osaczony tak jak ja w sieci Orange. Sądzę, że wybór telefonu był
    poprzedzony jakąś rozmową, w której sprzedawca wymieniał liczne jego wady i
    zalety poza jedną. Wartością na rynku wtórnym i jego popularnością na tymże.
    W salonach chyba wiedzą co robią. Obserwując co ludzie trzymają w rękach
    wiem że największe "padliny" mają ludzie niewiele wiedzący o telefonach
    komórkowych. Poza tym jasnym chyba jest to że te przepisy zawsze można
    wykorzystać. Wystarczy, że stwierdzi, że brał telefon godząc się na
    abonament tylko i wyłącznie z tego powodu że chciał go sprzedać
    rekompensując sobie tym koszty abonamentu. Tak bym zrobił. Oczywiście
    sprzedawca może twierdzić, że nie zna realiów giełdy czy komisu a ten
    telefon uważa za najlepszy. Nic to nie zmieni.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1