    Date: Mon, 12 Nov 2012 14:57:33 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Chca nam zabrac ziemie

    W dniu 11.11.2012 20:29, l...@g...com pisze:
    > Sedzia nie uznal tego ze moja rodzina ma tradycje rolnicze, rowniez czuje sie
    dyskryminowana jako Polka, bo nagle nie moge kupic kawalka ziemii pod uprawe (od 2004
    r. jest to prawo) bo mam wspolnote maj. z mezem.

    Nie wchodząc w meritum sprawy, to nieprawdą jest że nie możesz. Zawsze
    możesz kupić do majątku odrębnego, np. z pieniędzy które są twoim
    odrębnym majątkiem (pieniądze sprzed ślubu, spadek, darowizna itd...).

    p. m.