eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCena w sklepieRe: Cena w sklepie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Vicky" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena w sklepie
    Date: Sat, 25 May 2002 08:18:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <acnab6$oht$1@news.tpi.pl>
    References: <acflue$bjc$1@news.tpi.pl> <acgra8$602$1@news.tpi.pl>
    <achuj5$o8h$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: babi001.net.autocom.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1022307494 25149 213.134.168.238 (25 May 2002 06:18:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 May 2002 06:18:14 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:94457
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl> napisał w
    wiadomości news:achuj5$o8h$1@news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:acgra8$602$1@news.tpi.pl...
    > Czy jeśli jest wywieszka z poprawną nazwą towaru i jego ceną to ta
    > cena jest obowiązująca? Czy nie jest to jakaś forma umowy pomiędzy
    > sprzedającym a kupującym?
    Jeśli opis artykułu się zgadza i wisi cena to masz prawo żądać zwrotu
    różnicy ceny.

    > Chodzi mi właśnie o to czy mogę domagać się sprzedaży towaru po cenie z
    > wywieszki cenowej czy jedynie mogę zrezygnować z zakupu?
    Zwrot różnicy to zakup po cenie "wywieszonej" :)

    > Masz rację ale w opisywanym przypadku nie było takiej sytuacji. Obok
    siebie
    > stały całe palety produktów nr 1 i nr 2.
    Więc sprawa jest prosta. Cena wisi. Nazwa towaru też. Muszą Ci zwrócić.

    > Często sprawdzam ale nie jest to moim obowiązkiem. Wkurzyło mnie to że
    > sprzedawca zamiast przeprosić mnie za zaistniałą sytuację (powstałą z winy
    > sklepu) powiedział do mnie arogancko że mogłem sobie porównać kody to
    pewnie
    > bym się nie pomylił (czyli jednak to ja się pomyliłem!)
    Trzeba było powiedzieć że jak mają "burdel" to nie Twoja wina ;)))

    > Pytałem o obowiązek umieszczania cen na wszystkie oferowane przez sklep
    > artykuły. Czy sklep ma taki obowiązek?
    tak.
    Pozdrawiam
    Vicky


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1