    From: "PaPi" <p...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena uzalezniona od dochodow
    Date: Sun, 20 Jun 2004 23:06:31 +0200

    > Jakby dochody/majątek zależały tylko od pracowitości, to moi rodzice
    > byliby miliarderami i to wielokrotnymi.
    > Więc nie pitol takich demagogicznych głupot.

    Bardziej pracowity/lepiej wyksztalcony/inteligetniejszy/przystojniejszy
    itp.itd. Teraz lepiej ?

    > Ale do komunikacji miejskiej i PKP owszem. A zniżki niektóre grupy mają
    > ustawowo. Ba! niektórzy nawet darmo jeżdżą (bezczelni ci emeryci po
    > 70-tce, nie?)

    Oni korzystaja z praw jakie ktos uchwalil. Dla przypomnienia pracownicy PKP
    (i ich rodziny) procz mieszkanai za pol darmo w mieszkaniach kolei, deputatu
    weglowego i darmowych przejazdow moga bezkarnie niszczyc mienie swojego
    "pracodawcy" (wstrzymujac ruch pociagow poprzez zaspawywanie torow). Te oraz
    inne "przywileje" niektorych grup sa dla mnie nie do przyjecia.
    Wystarczajaca "kara" dla lepiej zarabiajacych bylby podatek liniowy (a nie
    poglowny). Nie rozumiem dlaczego autor watku ma placic wiecej za posylanie
    swojego dziecka do zlobka.

    > To nie oddawaj do komunalnego i przestań smęcić.

    Ja nie oddaje.
    Jesli nie masz konstruktywnego do napisania i/lub rozpiera Cie rewolucyjna
    goraczka "wyrownywania" zapusc sobie miedzynarodowke i pospiewaj miast
    wrzucac osobiste docinki.

    PaPi