    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena uzalezniona od dochodow
    Date: 20 Jun 2004 20:24:35 GMT

    In article <cb4pan$2jj$1@opal.futuro.pl>, PaPi wrote:
    > wynagrodzenia w Polsce.

    > Autor watku pisal o zlobku.
    > Sadze ze na 12.5% najnizszej placy skalkulowane sa srednie doplaty przez
    > rodzicow dla calego miasta. Reszte (mniej lub wiecej) doplaca miasto.

    Nie no, zaraz, napisałeś, że 12,5% to pełne koszta utrzymania
    dziecka, a nie, że to są średnie dopłaty rodziców dla całego
    (nie wiadomo którego) miasta.

    > A co jesli jestem studentem ?

    Kiedy ja studiowałam to, gdy ktoś potrzebował stypendium lub
    akademik, to przynosił zaświadczenia o zarobkach rodziców.

    >Co wreszcie gdy powiem, ze nie przyniose
    > zadnego zaswiadczenia po nigdy nigdzie sie nie rejestrowalem - jaka sume do
    > obliczenia tychze 25% przyjma urzednicy w magistracie ?

    Oczywiście, że pełną (przy założeniu, że wymagane są jakieś
    dokumenty). To Twoja broszka, żeby udowodnić, że należy Ci się zniżka.
    Nie chcesz się rejestrować - nie masz papierka - nie skorzystasz ze
    zniżki.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę