  • Data: 2004-06-20 19:43:06
    Temat: Re: Cena uzalezniona od dochodow
    Od: "PaPi" <p...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd te dane? Dla każdego przedszkola taka sama kwota? Jak to możliwe?

    Autor watku pisal o zlobku.
    Sadze ze na 12.5% najnizszej placy skalkulowane sa srednie doplaty przez
    rodzicow dla calego miasta. Reszte (mniej lub wiecej) doplaca miasto.
    Inaczej zlobki w jakims okresie czasu moglyby znalezc sie pod kreska (np.
    wtedy gdyby uczeszczaly do nich tylko dzieci z biednych rodzin). Te 25% to
    tak zwana "frajerska taksa", ktora madrzy inaczej w urzedzie miasta
    policzyli w ramach "wyrownywania szans". Podobnie jak wszystko co choc
    troche zalatuje socjalizmem jest to pomysl kompletnie nietrafiony,
    nieuczciwy i dyskryminujacy osoby o wyzszych dochodach. Podobne praktyki
    stosuje sie np. w pobieraniu oplat za akademiki i przyznawaniu tam miejsc.
    Jak sie zapewne domyslasz miejsca dostaja Ci, ktorzy dadza odpowiednim
    osobom odczuc jak bardzo im na tym zalezy... (znam to z autopsji). Duzo
    uczciwiej byloby gdyby regulowal rowniez to wolny rynek.

    > Zaświadczenie z pośredniaka?

    A co jesli jestem studentem ? Co wreszcie gdy powiem, ze nie przyniose
    zadnego zaswiadczenia po nigdy nigdzie sie nie rejestrowalem - jaka sume do
    obliczenia tychze 25% przyjma urzednicy w magistracie ?

    Pozdrawiam

    PaPi