  • 1. Data: 2007-05-23 16:02:46
    Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
    Od: t...@g...com

    On 23 Maj, 17:19, Mirek <u...@o...pl> wrote:

    > Tak, urzędnik powinien ponieść konsekwencje.
    >
    > Mam nadzieję, że to była prowokacja dziennikarska i lada chwila jej opis
    > ukarze się w prasie.
    >
    > --
    > pzdr

    No jasne, ze urzędnik dopuścił sie nieprawidłowości.
    A co z petentką? czy w świetle prawa dopuściła się wykroczenia ?

  • 2. Data: 2007-05-23 17:59:43
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    No jasne, ze urzędnik dopuścił sie nieprawidłowości.
    A co z petentką? czy w świetle prawa dopuściła się wykroczenia ?

    Za moje pieniadze zatrudniaja debili ktorych społeczeństwo robi w jajo
    i na dodatek niewykształconych bo wysyłają na grupy kilka razy to samo
    Co to sie dzieje? Ty tez masz stanowisko po znajomości?

  • 3. Data: 2007-05-23 19:01:31
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    No jasne, ze urzędnik dopuścił sie nieprawidłowości.
    A co z petentką? czy w świetle prawa dopuściła się wykroczenia ?
    Na Waszym miejscu to bym się nawet nie przyznawał, ze zostałem wyrolowany
    przez petentkę, Taki wstyd.
    ZiPi