eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Celowe wprowadzenie w błąd UrzęduRe: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
    Date: Wed, 23 May 2007 15:00:48 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <f31dto$iia$1@news.onet.pl>
    References: <1...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: tz226.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1179925240 19018 80.55.129.226 (23 May 2007 13:00:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 May 2007 13:00:40 +0000 (UTC)
    X-Sender: /C4mK37vNStkpLame3+sDNtMkppVqOkQ
    In-Reply-To: <1...@q...googlegroups.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; cs-CZ; rv:1.8.1.2)
    Gecko/20070222 SeaMonkey/1.1.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:463355
    [ ukryj nagłówki ]

    t...@g...com napsal(a):
    >>> Jakiś czas temu, w mojej placówce (Urząd Miejski (woj. Lubuskie)),
    >>> miał miejsce przykry incydent - mianowicie zadzwoniła kobieta podając
    >>> sie za pracownicę naszej placówki, z prośbą o przyspieszenie terminu
    >>> wydania Jej dokumentów. Jak najbardziej otrzymała je w trybie
    >>> ekspresowym.

    >> Nic jej nie grozi :), ciezko bedzie udowodnic, ze to ona dzwonila, ze
    >> powolywalas, itd.
    >> Wpuscila Was w maliny i tyle.
    >
    > Nawet gdy posiadamy nagrania rozmów telefonicznych, oraz
    > zidentyfikowany numer?

    Widocznie jest problem. Urzad jest swietnie wyposazony technicznie,
    tylko pracownikow nie przeszkolono i po prostu uwierza w cokolwiek.
    Trzeba inwestowac pare zlotych do przystepnej ksiazki "Sztuka podstepu"
    Kevina Mitnicka. Wlasnie nie tylko kupic czy wypozyczyc, ale tez przeczytac.

    Cytuje za
    http://helion.pl/ksiazki/recenzje/artdec.htm:
    "Motyw przewodni książki jest bardzo prosty -- każdego można wyprowadzić
    w pole podszywając się za inne osoby, udając współpracownika, serwisanta
    lub zagubionego człowieka potrzebującego pomocy. Każdy narażony jest na
    mimowolne przekazanie rozmówcy tajemnic, haseł, numerów kart kredytowych
    -- wystarczy odpowiednio spreparowana rozmowa telefoniczna, wyobraźnia,
    refleks i zdobycie zaufania."

    Ludek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1