  • Data: 2005-07-07 14:01:38
    Temat: Re: CZY OBOWIĄZUJE SPÓŁDZIELNIE UMOWA USTNA
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego też napisałem, że będzie w plecy 500 "kafli" ;)

    Chyba, ze znajdzie nazwisko osoby, ktora powiedziala mu "tak", dwie osoby
    znajome, ktore to potwierdza (byly przy tym, zakladajac, ze "osoba mowiaca
    'tak' byla w tym czasie sama"), oraz wniesienie tego potwierdzonego
    zeznaniami dwoch osob oswiadczenia zostanie sporzadzone w taki sposob, zeby
    podczas przesluchania osoby "mowiacej 'tak' " byla ona tym zaskoczona.
    Jednym slowem sprawa dla adwokata ;-) Tak to wyglada z mojego laickiego
    spojrzenia. Czy mam racje? Czy zeznania potwierdzone zeznaniami 2 osob
    obcych staja sie dowodem dla sadu?

    Pozdrawiam,

    Tiger