eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ??? › Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Seryozha <S...@o...onet.eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
    Date: Wed, 30 Jan 2008 06:35:44 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <fnpus3$lea$1@news.onet.pl>
    References: <fncus7$a6u$1@news.onet.pl> <fncuum$smd$8@news.onet.pl>
    <fncvad$beu$1@news.onet.pl> <fncvgs$smd$9@news.onet.pl>
    <fncvpi$c68$1@news.onet.pl> <fncvv1$smd$12@news.onet.pl>
    <fnd0sq$faa$2@news.onet.pl> <fndgil$10f$2@news.onet.pl>
    <fnfs5u$il2$2@news.onet.pl> <fng6qp$bks$2@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: S...@o...onet.eu
    NNTP-Posting-Host: 193.24.201.51
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1201700547 21962 193.24.201.51 (30 Jan 2008 13:42:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jan 2008 13:42:27 +0000 (UTC)
    X-Sender: 9J+mX/w0eHQgDmayJ0HyKg==
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:514275
    [ ukryj nagłówki ]

    Olgierd wrote:
    > Już Ci powiedzieli, żebyś się uspokoił.

    zupełnie jak UB/SB...

    proszę mówić na temat a nie o psychologii!

    bo jak o psychologii to ta umowa jest tak sformułowana, żeby z 90%
    prawdopodbieństwem (psychologicznym) klient się "dał złapać",
    żeby nie dał rady DOCZYTAĆ drobnym druczkiem na 30-stej stronie o
    niewygodnym dla niego "warunku" umowy (który mógłby sprawić, że 60% ludzi
    zrezygnowałoby),
    żeby PRZEGAPIŁ dzień w którym TYLKO wtedy może zrezygnować z umowy
    SKUTECZNIE,
    i wreszcie żeby na tych 90% Z-A-R-O-B-I-Ć !!!


    Problem tylko w tym, że w cywilizowanym kraju z takiego działania powinien
    ucierpieć wizerunek firmy co powinno się okazać dalece nieopłacalne

    gdyż jak wiadomo aby każda firma mogła funkcjonować to musi wydawać minimum
    40% na reklamę

    --
    Seryozha

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1