eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego › Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
  • Data: 2012-04-27 22:49:49
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: "rz" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    ruchali nas wcześniej, robią to teraz i tak bedzie - zmienia się tylko
    właściciel fiuta ;)
    lata 45-90 ruchała nas "partia", nie zdążyła zaruchać. Była to czas kiedy
    ludzie wqiedzieli gdzie jest przeciwnik.
    I to było ~ 45 lat.
    Zauwazmy, że "wolność" trwa już 90-2012 jakies ponad 20 lat. Czy jest jakaś
    zasadnicza róznica oprócz "nowego fiuta" ??