eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego › Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
  • Data: 2012-04-28 10:10:53
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 12:43:55 +0200, Czeslawek napisał(a):
    > Natomiast mundurowym podniesiono wysokość wieku emerytalnego do 55 lat.
    > Działanie to objęło tylko tych mundurowych, którzy zaczną pracę o
    > wejściu tego uregulowania.
    > W związku z powyższym kierowca cywilnego tira przejdzie na emeryturę w
    > wieku 67 lat. a kierowcy mundurowych furgonetek będą nadal, przez
    > najbliższych 26 lat, mogli przechodzić na emeryturę w wieku 33 lat.
    > Dopiero ci mundurowi, którzy zaczną pracę w 2013 r. będą pracowali do 55
    > roku życia.

    A sprawdzales ile im tej emerytury wyplaca w wieku 33 lat i ilu kierowcow
    odchodzi ze sluzby w tym wieku?

    Prawda jest taka ze nie chcemy zeby w patrolach chodzily "stare dziadki",
    ktore nikogo nie zlapia i sa na zwolnieniu czesciej niz w pracy. I nie
    chcemy tez zeby siedzieli za biurkami i dostawali nasze pieniadze za nic.
    Wiec niestety - ale niektych trzeba zwolnic, jak dostana groszowa emeryture
    to pojda pracowac gdzie indziej. Kierowca furgonetki to akurat trzyma swoje
    stanowisko dluzej, bo wcale nie chce marnej emeryturki.

    no bo alternatynie to co ... skierowac "starikow" na kurs obslugi FR i
    niech zarabiaja na siebie ? Nie, tego na jednej z grup nie chcemy :-)

    > Zdenerwowałem się. Jeszcze jeden taki numer a p...ę to wszystko i wyjadę
    > do Abudabi! Nie dam się r...ć w d...o do końca życia!

    Nie lepiej sie zapisac do policji i samemu korzystac ?

    J.