  • Data: 2010-10-21 18:38:03
    Temat: Re: [CROSSPOST] Rafała Kosika i jego Vertical
    Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) napisał:
    > Możesz sobie nawet panienkę z agencji zamówić żeby ci zrobiła... cokolwiek
    > ;-)

    A propos. Przypomniała mi się historia kolegi. Otóż jechał on autem z
    dziewczyną, z którą wtedy był. Godziny szczytu, krakowskie korki, a jej
    zachciało się lodów ;) No to wzięła się za obrabianie gałki, co średnio
    koledze się spodobało: pasażerowie stojących w korku autobusów mieli kino.
    - ....., co ty wyrabiasz? Przecież ludzie nas widzą???
    - Mnie nie widzą.

    ;)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek