  • Data: 2011-03-22 08:15:15
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2011 00:18, Skrypëk pisze:

    > Oprogramowanie na licencji OEM to nie jest cukier ani cytryna.

    No i?

    > Może u sprzedawców cytryn i cukru.

    Twierdzisz, że w przypadku oprogramowania producent może sprzedawać
    produkt niepełnowartościowy i potem wykręcać się z jego naprawy?

    > Uczciwego.

    Oprzytomnij i śledź wątek. Pytam, którego z kolei sprzedawcy...

    > Kupiłeś rozsypany sprzęt? Po co?

    A co ciebie to obchodzi?

    [ciach]

    > Licencja system buildera to licencja na produkcję jednego komputera z
    > oprogramowaniem a nie na uruchamianie.

    I potem wg. ciebie użytkownik tego komputera nie może nic więcej z nim
    zrobić? Ani sprzedać ani przebudować?

    > Nieucziciwy sprzedawca komputerów instalujący Windowsy bez uprawnienia,
    > podczas gdy uczciwi płacą?
    > De srakto a nie monopol.

    > Jest, ale ty nie znasz zasad.

    I znowu kłamiesz.

    [ciach]

    > Widać luksus, bo bardzo ci zależy by za niego nie płacić.

    ROTFL