  • Data: 2020-12-30 20:32:45
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-30 o 14:38, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    arz--ktory-przyjal-szczepionke-na-covid-19-opowiada-
    o-swojej-reakcji-alergicznej,artykul,35822095.html

    > Liczne powszechnie stosowane leki mogą wywołać wstrząs, w tym tak znane,
    > jak penicylina. I wcale nie musi to  być przy pierwszym podaniu leku.

    Tak się dziwnie składa, że mnie tylko penicylina pomaga, a inne szkodzą
    i nie działają.
    Nawet w biogramie (czy jak się na to mówi) tak wyszło.

    > Jakieś 10 lat temu brałem serię zastrzyków najzwyklejszej w świecie
    > witaminy B, i po każdym zastrzyku siedziałem przymusowo w przychodni
    > kwadrans na wszelki wypadek.

    Też mam uczulenie na witaminy z grupy B i to jest wielka szkoda, bo np.
    wit.B12 czy B6 pomaga na kręgosłup.

    > Gdzie jak gdzie, ale w przychodni robiącej takie zastrzyki odpowiednie
    > leki i procedury na wypadek wstrząsu być muszą.

    Tak, muszą być i basta. Nie mają to wychodzę z gabinetu.

    --
    animka