  • Data: 2020-12-16 14:54:54
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >--Taki system. Rzad nie chce sypnac groszem, emeryt moze by i sypnal,
    >ale nikt mu nie podpowie, sam wie, ze na grype to sie nigdy nie
    szczepil, do lekarza trzeba wstac o 5 rano ... itp. A teraz jeszcze
    jeden czynnik - szczepionek nie ma. Ale ... o co chodzi - umrze, to
    rzad sie ucieszy, bo ZUS odpocznie, a
    przeciez mogl sie zaszczepic :-)

    >rozumiem czyli typowe niedasie :-)

    Tylko w przypadku zwyklej grypy w miare uzasadnione, bo to malo grozna
    choroba ... choc jak podsumowac liczby ...

    Pare lat temu byla jakas grozna odmiana, Klepacz dala odpor ... ciekaw
    jestem - po rozwazeniu zalet i wad, czy wygralo "rzad nie ma
    pieniedzy".
    Wyszlo na jej, ale przypadkiem wyszlo, czy rzetelnie rozwazyla ..

    W tym roku rzad namawial do szczepien na grype, i nawet oddniosl
    sukces .. medialny, bo zapomnial szczepionek zamowic :-)

    Wczesniej ... moze bym sie i zaszczepil, ale oni wymagaja, abym sie
    zarejestrowal do lekarza, ktory stwierdzi, ze moge byc zaszczepiony,
    potem samo szczepienie, czyli dla mnie - utrudniaja maksymalnie :-)

    Ale przeciez inne szczepienia idą, tylko niektorzy obywatele daja
    odpor ...

    W Niemczech tez byl przeciez lekarz, ktory negowal tego koronawirusa,
    ale to bylo przed epidemia, ciekawe jak pozniej.

    J.