  • Data: 2008-02-02 15:44:08
    Temat: Re: CHODZIŁ Z NOŻEM KUCHENNYM PO ULICY - CO ROBIĆ???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Nie kazde. Przyznasz chyba, ze chodzenie z nozem w dloni to dosc dziwne

    Dla mnie dziwniejsze jest chodzenie z papierosem w gębie ;)

    > zachowanie. Wiekszosc ludzi czuje sie nieswojo w obecnosci nieznajomego z
    > kosa.

    Ta większość to ty? Czy masz może jakieś upoważnienie do wypowiadania
    się w imieniu całej ludzkości?

    I pytanie podchwytliwe: jaka będzie twoja reakcja na widok idącej ulicą
    grupy paramilitarnych nastoletnich osobników z wielkimi nożami u pasa?
    Niektórzy z nich mogą mieć kije w rękach...

    > I to jest calkowicie naturalne i zdrowe zachowanie - zwiekszenie
    > czujnosci i minimalizacja ryzyka. Dlatego wlasnie nasz umysl automatycznie
    > wylapuje zachowania nietypowe.

    A umysł prymitywa reaguje odruchowo - jak przeciętny pies - agresją na
    wszystko nieznane czy niezwykłe.

    > Bedziesz sie czul tak samo komfortowo np. w lokalu, jak obcy typek przed
    > toba bedzie sobie trzymal noz szefa kuchni, jak w przypadku kogos w
    > czerwonym berecie, ale bez noza?

    Rany, jako ostatnio byłem w restauracji, to wszyscy mieli noże! I te
    takie, jak im tam, małe widły... O! Widelce! Takie zagrożenie dla
    bezpieczeństwa.

    > A czym sie rozni bron palna od noza? Przeciez niekoniecnie trzeba jej
    > uzywac do zabijania - mozna sobie postrzelac na strzelnicy.

    A czym się różni broń nuklearna od palnej? W końcu nuklearna też nie
    musi służyć do zabijania - ktoś może sobie chcieć ją odpalić na poligonie...

    PS: broni palnej nie wolno nosić na wierzchu (pomijam mundurowych).