  • Data: 2005-09-16 14:31:31
    Temat: Re: CCCP a naruszenie uczuc ??
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joystick <j...@N...eko.net.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Prosze mi powiedziec, czy przychodząc do szkoly, lub innego miejsca
    > publicznego w czerwonej koszulce z sierpem, mlotem i napisem CCCP
    > moge urazic czyjes uczucia,

    Moje urażasz i to bardzo.
    Nie rozumiem, wybacz mocne słowo, ale jest na miejscu, kretynów obnoszących
    na piersiach symbole ustroju i okupanta, który wymordował miliony własnych i
    miliony cudzych obywateli.
    kosulkę ze zdjęciem komór gazowych albo krematoriów też zakładasz? A moze
    portret doktora Mengele?

    a konkretnie czy ktos moze mnie podac do
    > prokuratury z tego powodu ?

    Podać to można każdego o wszystko, ale sprawy raczej z tego nie będzie, choć
    osobiście we mnie kre sie burzy

    > Chcialbym nadmienic, ze nie jest to abstrakcyjny pomysl

    Bardzo szkoda

    i bardzo mi
    > zalezy na powaznej odpowiedzi

    Powaznie - poczytaj Sołżenicyna, wpisz w Google słowo Katyń, Gułag, KGB i
    parę innych

    Nie pozdrawiam

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli