  • Data: 2009-04-30 21:47:43
    Temat: Re: Były pracodawca zadzwonił do nowego pracodawcy
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    SP9XWW pisze:
    > Blokada identyfikacji numeru dzwoniacego??

    Podejrzewam, że Szalonemu Kapelusznikowi chodziło raczej o pytanie z kim
    ma się do czynienia i prośbę o pytanie numeru do oddzwonienia.

    Ostatnio tak przećwiczyłem centrum obsługi kart, którego przedstawiciel
    przedzwonił z zastrzeżonego numeru celem potwierdzenia transakcji i
    rozmowę zaczął pytaniem o PESEL. Kolejnym razem już o wiele sensowniej
    poprowadził rozmowę.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl