    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bylo :"Jak to jest z robieniem zdjec"- nowe fakty
    Date: Fri, 10 Aug 2007 10:23:00 +0200

    Marek Dyjor napisał(a):

    > że co jest? niemoralne? a co jest do diabła niemorlanego w
    > fotografowaniu czy filmowaniu (na własny użytek) dzieci na plazy czy w
    > innym miejscu publicznym ogólnie dostępnym?
    >
    > ta sprawa może sporo kosztować nasze państwo.

    golych dzieci? To zalezy, jezeli stanowi to tylko czesc krajobrazu to
    nic ale jezeli tylko takie osoby nagrywa, to juz nie do konca jest
    normalne co nei znaczy ze jest dzialaniem przestepczym.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.