  • Data: 2007-08-10 07:13:10
    Temat: Re: Bylo :"Jak to jest z robieniem zdjec"- nowe fakty
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 16:56:05 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > dobra doczytalem dalej jezeli jna jego tasmach znalazly sie materialy
    > 'pornograficzne' nieco ostrzejsze niz bawiace sie na plazy dzieci to
    > spoko.

    Średnio spoko. Faceta zatrzymano za to, że kręcił się z kamerą. To
    jeszcze nie jest pedofilia ani dziecięca pornografia.
    Mam nadzieję, że w tekście nie ma tego, co było widać na żywca. Bo
    inaczej to jestem naprawdę zaniepokojony.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/